Stap 1: Voer de prestatie uit

Eerst voert u de overeengekomen prestatie uit. De erkende onderneming geeft u door welke prestaties voor welke gebruiker uitgevoerd moeten worden. Volgende activiteiten kunnen uitgevoerd worden:

1

Schoonmaken

2

De was doen

3

Strijken

4

Klein naaiwerk

5

Bereiding van maaltijden

6

Boodschappen doen

7

Begeleid vervoer van personen met beperkte mobiliteit

Stap 2: Geef de prestatiegegevens door

U moet na het beëindigen van de activiteit uw prestaties ingeven. Dit kan op 3 verschillende manieren:

  • op het gratis nummer nummer:
    0800/355 30

  • op het nummer:
    02/ 547 54 97 (zonaal tarief)

  • Via de gratis app

De telefoonnummers zijn 24 uur per dag en 7 dagen per week bereikbaar, zo kunnen de geleverde prestaties onmiddellijk en op een veilige manier ingegeven worden.

U geeft volgende gegevens in:

1

Persoonlijke toegangsnummer

2

Soort prestatie

3

Aantal gepresteerde uren

4

Datum van de prestatie (automatisch geregistreerd)

De prestaties kunnen ook handmatig ingegeven worden door de erkende onderneming via de Beveiligde Zone. In dit geval is het belangrijk voor de terugbetaling van de dienstencheques dat de gebruiker de prestaties handmatig bevestigt.

De uitgevoerde prestatie kan zowel met de vaste telefoon (van de gebruiker) als met de mobiele telefoon om de prestaties door te geven:

  • Met de vaste telefoon op het gratis nummer: 0800/355 30
  • Met de mobiele telefoon op 02/ 547 54 97 (zonaal tarief)

Tijdens het telefoongesprek voert u volgende gegevens in :

  • Uw persoonlijke toegangscode die de erkende onderneming u meegedeeld heeft ;
  • Het soort activiteit ;
  • Het aantal gepresteerde uren;
  • De datum van de prestatie wordt automatisch geregistreerd.

Aan het einde van de registratie, krijgt u een samenvatting van de door u ingevoerde gegevens. Indien de gegevens correct zijn bevestigt u dit alvorens op te hangen. Wanneer u een fout heeft gemaakt,  kan u terugkeren naar het hoofdmenu en deze fout verbeteren.

Eens de prestatie ingevoerd is, heeft de erkende onderneming via de Beveiligde Zone toegang tot de informatie en kan zij dit al dan niet valideren.

JobTracker is de nieuwe applicatie voor dienstencheque-werknemers. Deze applicatie zorgt ervoor dat u uw prestaties kan ingeven via slechts enkele kliks.

Hoe Job Tracker gebruiken?

  1. Aanmelden via login en paswoord (ontvangen van erkende onderneming)
  2. Nieuwe klanten toevoegen
    • Gebruikersnummer
    •  Naam
  3. Prestatie invoeren
    • Klant kiezen waarvoor de prestatie werd uitgevoerd
    • Activiteit kiezen
    • Aantal uren
    • Bevestigen
    • Prestatie verzenden*

*Hiervoor heeft u internetverbinding nodig

Meer informatie over het downloaden en gebruik van de App vindt u in de brochure.